הסקס מאג'יק של אייזיס – חלק 3
הפרוטוקול המקודש של בתי הספר למיסתורין
להבת הוורד וריפוי עם וורדים


במאמר הזה אני רוצה להביא קטעים מתורתן של שתי מורות שלי, אמורה קואן יין וליידי עמנואלה, שתרגמתי לעברית. אני רוצה לחבר את קוראי להבנה של תהליך החניכה שהתרחש בבתי הספר למיסתורין בעבר ובימינו.

מה שקורה היום בסדנאות של הניו אייג' מועבר לפעמים חומר מעוד מתקדם שבעבר היה מלומד בתוך תהליך של לימוד וחניכה אורך מאוד. זה יוצר הרבה בעיות של חוסר בשלות וחוסר ניקיון ונפילות אנרגטיות של חניכים ומורים שעובדים עם טכניקות שהם פשוט לא מוכנים אליהן, ולא עברו חניכה של צעד אחרי צעד, כדי להגיע לעמוד ברמה הנדרשת של מיומנות ואחריות כדי לקבל את הפירות של תרגולים מתקדמים.

בתי הספר למיסתורין של מצריים העתיקה מגיעים לזמננו
מאת אמורה קואן יין

בימים עברו, בתי הספר למיסתורין התקיימו באופן יותר מוחשי וברור על פני כדור הארץ. בשיא הפריחה של הרוחניות במצריים העתיקה, לדוגמה, כל התרבות הייתה מרוכזת סביב המקדשים של בית הספר למיסתורין. אדם מכל מעמד של החברה, שחווה התעוררות רוחנית, והכיר בחשיבות של חיים לא פגיעה באחר וללא רבב (לעשות מה שהוא יודע שנכון בכל סיטואציה), ובחר להתעורר באופן מלא יותר, להיהפך למואר ולהתיישר עם הייעוד הגבוהה שיותר שלו. סוג כזה של חוויות פנימיות לפעמים מובילים מחפש רוחני להצטרף לבית ספר למיסתורין : שיטה לריפוי, טיהור, ומעבר בנתיב החניכה להארה והתעלות.

כאשר אנשים במצרים העתיקה חוו את הדחף הפנימי הזה, הם היו הולכים למקדשים להערכה ע"י כוהן או כוהנת. לפעמים הכוהנים היו נותנים משימות למועמדים, שעליהם היה להשלימם לפני כניסתם לנתיב החניכה במערכת בתי הספר למיסתורין. המועמדים היו מתקבלים לבית הספר למיסתורין רק אחרי שהשלימו את המשימות שניתנו במטרה להכינם ע"י (1) הבנת ההבדל בין הזדהות עם האגו להזדהות עם רוח הקודש; (2) יצירת מחויבות מלאה לחיים ללא רבב וכיבוד של המקודשות של כל הדברים וכל האנשים ; (3) לימוד להתייחס אל כל המצבים בחיים ומערכות יחסים כמורים
(4) ;ללמוד דרך מדיטציה לשמור על גבולות בריאים; (5) לימוד עשיית בחירות בחיים לא מתוך תגובות רגשיות כמו פחד, כעס ונקמה.

בשלב זה המחפש היה בא לפגוש את הכוהנת של שאקמט, האלה בעלת ראש הלביאה. הכוהנות והמתקשרות של שאקמט היו בעלות ראייה רוחית. הן ידעו להסתכל מעבר לנגלה ולראות מה שמסתתר מאחורי המסכה. הכוהנות של שאקמט קיבלו אינדיבידואלים לבית הספר למיסתורין רק אם ראו שהם כנים ומוכנים להיות חשופים לגמרי בכל הרמות מבלי להסתיר דבר, והם היו ענווים ובהודיה כאשר אג'נדות של האגו והקארמה היו נחשפות. במילים אחרות, אם המועמד לא היה מקבל בלב שלם את הידע אודות מה יש לרפא, ואילו הרגלים וגישות צריך לשנות, אז זה אמר שהאינדיבידואל לא היה מוכן לקבל את האחריות הנדרשת של נתיב החניכה באופן בוגר ובטוח.

ברגע שהמחפש היה עובר את השיקוף וההכנות של הכוהנות של שאקמט, הוא או היא היו מגיעים למקדש של חתחור(Hathor)שם הכוהנות האוהבות של האם האלוהית חתחור היו מתחילות את תהליך הריפוי והתחדשות הגופים הרגשיים והאתריים והילד הפנימי. עד שהמחפש למד איך לאהוב ולדאוג לילד הפנימי בתוכו/ה, התום והטוהר שדרושים כדי להחזיק את האור לא היה נגיש. חתחור מסבירה בתקשור אתה, שמאסטר הוא ישות בה יש איזון בין הילד האלוהי הקסום והבוגר האחראי. כאשר הילד והמבוגר חיים בהרמוניה, שיתוף פעולה ואמון, עומקים של אהבה עצמית נובעים מכך. אז ורק אז אפשר לגשת לחניכות הגבוהות יותר עם איזה שהיא תקווה לתוצאה אלוהית אמיתית. זה בגלל שהתמימות של הילד היא האיזון לחכמה אלוהית וידע. הטוהר של הילד פותח את הדלת לעוצמה האלוהית. תחושת הפליאה של הילד תומכת ביצירתיות הרוחנית והענווה של הבוגר. הכוהנות של חתחור השתמשו בריפוי באמצעות העברת אנרגיה מהידיים, צלילים מקודשים, ואהבה האמהית כדי לעזור בהשבת האיזון המקודש הזה.

המחפש נשלח ללימודים גבוהים יותר מהכוהנות והכוהנים של אייזיס, אוזיריס, הורוס, מהאט, פטה ות'ות', רק אחרי שהכוהנות של חתחור אמרו שהוא או היא מוכנים. אז הפעלת הקה (KA) החלה, במקביל לעבודה עם הקונדליני, והוראות ותרגולים גבוהים יותר ותהליכים אישיים. הקה זה הכלי שדרכו העצמי המשיחי (Christ Self) מומשק ונהיה אחד עם האישיות ותודעת הגוף. לאחר מכן, צעד אחר צעד, חניכה אחר חניכה, המחפש יתקדם דרך המערכת של בית הספר למיסתורין בסדר עוקב. ללמוד טרם זמנה יכולת על חושית או התיישרות רב מימדית היה יכול להוביל לשימוש לרעה בעוצמה, דיבוק וכאב גדול.

בית ספר למיסתורין הוא מקום רוחני או שיטת הוראה שבה בן אדם יכול ללמוד, לחוות ריפוי, ומצבי תודעה גבוהים, ובאמצעות עשייה נכונה ותרגול במשך זמן להשיג הארה של כל הגוף והצ'אקרות. לאחר ששבע שלבים חניכתיים של הארה הושגו, החניך עובר לשלב הבא : תודעת משיח. כאשר שלב סופי זה הושג ושירות על פני האדמה הושלם, העצמי המשיחי יכול בפשטות להעלות את התדרים של הגוף הפיזי ולהתעלות, מבלי להשאיר מאחוריו את גופו הפיזי, או לחוות מוות מודע ולנוע דרך שערי ההתעלות, בהשאירו מאחור את גופו חופשי מקארמה.

המטרה בכל בית ספר למיסתורין, אם כן, היא להתעלות על כל האשליות של מוגבלות במימד הפיזי, לחיות בהתיישרות עם האמת האלוהית ולהשיג התיישרות רב מימדית עם העצמי האמיתי שלך ועם האל/אלה ההוויה כולה – כל זה בהתמסרות לזרם של אהבה אלוהית – או במילים אחרות להיהפך לעצמי המשיחי ( Christ Self ). החניכות לאורך הדרך מציבות לאדם אתגרים והתגלויות באופן יחסי לקארמה של האדם והנטייה שלו/ה לחוסר הזדהות עם אשלייה ואגו. כאשר האדם פוגש את האתגרים האלו ומתעלה מעבר לנטיות של האגו, אז הוא עובר לרמה הבא של החניכה.

כל רמה של חניכה מתחילה כאשר החניך מקבל חוויה טרנסדנטאלית שבמהלכה הוא מקבל נקודת מראה מקום, שבו הוא או היא יהיו כאשר החניכה תסתיים. אחרי שהאדם מעגן לתוכו את נקודת מראה המקום הזו, מתחילה פאזה של תהליך ניקוי. הפאזה של הניקוי כוללת אתגרים של החיים, עלייה של רגשות ישנים, זיכרונות ודפוסים קארמתיים מחיים אחרים, וכל מה שיש לזהות, לרפא, לנקות, ולהתעלות מעליו. כאשר זה מסתיים, השלב הבא מתחיל וממשיך באופן דומה עד שהאדם מגיע למאסטרי בכל רמות החניכה. המקדשים העתיקים ובית הספר של המקדש הדולפין כוכבי כעת, עוקבים אחר פרוטוקול מקודש זה כדרך להבטיח למחפש הרוחני את התקווה הגדולה ביותר כדי להשיג את המטרה הגבוהה ביותר באינטגרציה ובאור.

למידע נוסף על בית הספר הדולפין כוכבי כנסו לקישור הבא

לסדנת תאי האור הפליאדיניים המבוססים על תורתה של אמורה קואן יין כנסו לפה.

יצירת שדה מאוחד בעזרת להבת הוורד
מתוך הוראתה של המורה ליידי עמנואלה

להבת הוורד הינה הקרן העשירית של אור הבורא, אשר הוחזרה בשנים אחרונות לכדור הארץ, אחרי שמאז נפילת אטלנטיס היו בכדור הארץ רק 7 קרניים. חמשת הקרניים הנוספות הינם שדות אנרגיה של אחדות שניתן כיום להתחבר אליהם ולהביא אותם אל תוך שדה האנרגיה שלנו ולתוך חיינו. להבת הוורד הינה אנרגיה של ריפוי, אהבה אינסופית, שלום ואחדות. היא מכילה בתוכה את האנרגיות של שלושת הקרניים הראשונות – הקרן הכחולה של העוצמה, הרצון והאמת האלוהית, הקרן הצהובה של החכמה האלוהית והקרן הוורודה של האהבה האלוהית. שלושת האנרגיות האלו נקראות גם הלהבה המשולשת של חיי הנצח, והיא למעשה איך שהנשמה שלנו מחוברת לגוף הפיזי. מסביב ללהבה המשולשת יש מעגל של אור לבן שקשור לאנרגיית השכינה, הצד הנשי של האלוהות ומסביב 12 עלים בצבע וורד (מג'נטה) שקשור למבנה הגיאומטרי של צ'אקרת הלב.




בתרגיל זה נשתמש בלהבת הוורד כדי ליצור שדה מאוחד בין שני בני אדם או בקבוצה. הרעיון שוב הוא שהאדם מולך הוא הבן זוג הקוטבי שלך, שביחד אתם יוצרים שדה מאוחד.

הוראות התרגול:

סגרו את האגרופים והרימו את שני האגודלים מעלה. עכשיו סובבו את שני האגודלים מטה. וחברו את שני האגודלים אחד לשני וגם את שאר האצבעות כך שתיווצר צורת לב בין הידיים שלכם.




הביאו את הידיים אל צ'אקרת הלב וחיזרו אחרי המנטרה הבאה מספר פעמים:

הנני הלהבה המשולשת של חיי הנצח""
ובאנגלית
"I Am the threefold flame of eternal life"

דמיינו את הלהבה המשולשת בוערת בתוך ליבכם.

כעת דמיינו את סמל להבת הוורד (למעלה) בא מהאינסוף אל עבר הצד האחורי של צ'אקרת הלב שלכם, נכנס אל תוך הלב מאחור, פותח את הלב כמו שמש ואז מתחלק לחמש נקודות : שתי הידיים, שתי הרגליים והעין השלישית ונשלח קדימה אל עבר השותף הקוטבי שלכם שעושה אותו דבר. בינכם תרגישו מיד שנוצר שדה מאוחד של אהבה, שלום והרמוניה.

כעת קראו ללב הקוסמי של הבורא ובקשו ממנו להוריד עמוד של אור-אהבה-חיים סביבכם (מעגל זוגי זוג או מעגל קבוצתי) שיקיף אתכם וירד עד ללב של אמא אדמה. וכעת בקשו מהשכינה, האם האלוהית שתשלח את אהבתה דרך לב האדמה מעלה בתוך עמוד האור. הרגישו את החיבוק המשולש של אבא שמיים ואמא אדמה עם ליבכם.




בתוך שדה המאוחד הזה אפשר לקרוא לכל שדה אנרגיה, בן אדם, זוג, קבוצה, בית, ארץ וכו' ולעודד את שדה האנרגיה של מי שזימננו למרחב השדה המאוחד, לקבל את אנרגיות האחדות ולתאם את התדר של השדה שלהם עם השדה המאוחד שיצרתם.




ריפוי נשיפת ורדים
תרגום מתוך ספר העבודה הפליאדייני מאת אמורה קואן יין

הוורד, כסמל לריפוי, הוא מאוד אפקטיבי ושימושי בריפוי עצמך ובריפוי אחרים. כפי שהלוטוס שימש במשך עידנים כסמל להארה, הוורד סימל ושימש להביא את איכות "הטוהר של קירבה לעצמי". מה שזה אומר שלוורדים יש את היכולת להעלים אנרגיות בשדה האנרגיה שלנו שאינן טבעיות וזרות עבור הטבע היסודי שלנו ודרך ההוויה הטבועה בנו.

אלו הוראות התרגול:
1. עצמו את עינכם/ן וקרקעו את עצמכם/ן.
2. בדקו את שדה האנרגיה שלכם/ן וסדרו אותו מסביב שירגיש נעים לכם/ן.
3. דמיינו ורד בתוך שדה האנרגיה שלכם. החזיקו את הדימוי עד שהוא מרגיש אמיתי ונוכח בתוככם/ן.
4. כעת נשפו אותו החוצה מהשדה שלכם/ן עד שיעלם לשמיים (לאור הבורא).
5. כעת צרו עוד ורד בתוך ראשכם/ן. התכוונו שהוורד יקח כל אנרגיה של אדם אחר שאולי נמצאת שם. החזיקו את הדימוי של הוורד כשלושים שניות במרכז הראש שלכ/ן.
6. נשפו את הוורד אל מחוץ השדה שלכם/ן ומחוץ לבית ושלחו אותו לשמיים או לאור הבורא.
6. כעת צרו עוד וורד
לפניכם בתוך שדה האנרגיה שלכם/ן.
7. חשבו על אדם
מסוים שהיה לכם קונפליקט או רגשות קשים לגביו בזמן האחרון. דמיינו את פניו בתוך הוורד ובקשו מהוורד לנקות מתוכם/ן כל מחשבה או אנרגיה שלילית שקיימת בתוכם/ן לגביו.
8. המשיכו להחזיק את דימוי הוורד עד שתראו שהוא מתחיל להסגר. זו אינדיקציה שהוא סופג אנרגיה לתוכו.
9. נשפו את הוורד מחוץ לשדה שלכ/ן ומחוץ לביתכם ושלחו אותו לאור הבורא.
הערה: אם הוורד מתמלא ונסגר לפני שסיימתם לנקות את כל האנרגיות מתוככם/ן, שלחו אותו לאור וצרו עוד אחד. צרו כמה וורדים שצריך עד שתרגישו שהאנרגיה שרציתם לשחרר השתחררה.
10. פתחו את עיניכם/ן.

אתם יכולים להשתמש בטכניקה הזו גם לשחרר נושאים קשים מחייכם. נושאים שאולי חוזרים ומעלים בכם רגשות קשים. אפשר ליצור סמל עבור הנושא ולשים אותו בתוך וורד ולנשוף אותו עם כל הרגשות שהוא מעורר בכם/ן מחוץ לשדה שלכם/ן.

שימוש נוסף הוא בהגנה על ההילה ושמירה על הגבולות שלכם:
1.
עצמו את העיניים, התקרקעו וסדרו את גבולות ההילה שלכם/ן.
2. כעת דמיינו חמישה וורדים מסביב ההילה שלכם. אחד מקדימה, אחד מהאחורה, אחד מימין, אחד משמאל ואחד מעל ההילה. דמיינו איזה צבע מתאים לכל וורד. דמיינו שיש להם גבעול שמגיע עד האדמה. כל אנרגיה שתבוא מחוץ לשדה שלכם תלכד בוורד. אם הוא יתמלא, שלחו אותו אל אור הבורא וצרו חדש במקומו.
3. פתחו את העיניים.


במשך היום התבוננו בוורדים והחליפו אותם לפי הצורך. זה יראה לכם כמה אנרגיה שלילית קיימת סביבכם ובדרך כלל אתם סופגים לתוככם/ן. ע"י ההגנה עם המדיטציה עם כוכב הנשמה ושלושת הצבעים (לבן, תכלת וזהב) והוורדים מסביב תוכלו להגיע למצב ששדה האנרגיה שלכם הרבה פחות מושפע מאנרגיות שליליות מהסביבה שלכם/ן. זה עניין של לימוד של הבחנה, באיזה מרחבים אנו בוחרים להיות ומה אנו מכניסים לתוכנו.

זיכרו גם את העקרון "AS ABOVE, SO BELOW, AS WITHIN, SO WITHOUT", שאומר שגם אנו (המיקרוקוסמוס) מושפעים מהאנרגיות של היקום (המאקרוקוסמוס) וגם שכל מה שיש בחוץ הוא השתקפות של מה שיש בתוכנו. אנו חיים במציאות שהיא 360 מעלות של מראות. וכל זה נועד לעזור לנו להגיע למאסטרי גדול יותר בבריאת המציאות שלנו. הוורדים יכולים לעזור לנו בתהליך, ע"י שחרור כל מה שאנו לא רוצים בתוכנו ובחיינו והקפה שלנו באנרגיות חיוביות כרצוננו.